Kết quả tìm kiếm

Tải biểu ghi 
Tìm thấy 7 biểu ghi Tiếp tục tìm kiếm :
1
Sắp xếp theo :     Hiển thị:  
STTChọnThông tin ấn phẩm
1 English for marketing and advertising / Sylee Gore . - Oxford : Oxford University Press, 2007 . - 80p. ; 24cm + 01 CD
  • Thông tin xếp giá: PM/LT 07248, PM/LT 07249, PM/LT CD07248, PM/LT CD07249, PNN 01801-PNN 01803, PNN/CD 01801-PNN/CD 01803, SDH/LT 04102
  • Chỉ số phân loại DDC: 428.34
  • File đính kèm http://192.168.9.110/edata/EBOOKS/DA-SO-HOA/Engbook/English-for-marketing-&-advertising_Sylee-Gore_2007.pdf
  • 2 Marketing communications : Discovery, creation and conversations / Chris Fill, Sarah Turnbull . - 7th ed. - Harlow : Pearson Education Limited, 2016 . - xxxvi, 724p. : illustrations (colour) ; 27cm
  • Chỉ số phân loại DDC: 658.802 23
  • File đính kèm http://192.168.9.110/edata/EBOOKS/EBOOK/Marketing-communications_Discovery,-creation-and-conversations_7ed_Chris-Fill_2016.pdf
  • 3 Marketing communications : Integrating offline and online with social media / Paul R. Smith, Ze Zook . - 5th ed. - London : Kogan Page Limited, 2011 . - xviii, 483p. : color illustrations ; 25cm
  • Chỉ số phân loại DDC: 658.8/02 22
  • File đính kèm http://192.168.9.110/edata/EBOOKS/EBOOK/Marketing-communications_Integrating-offline-and-online-with-social-media_5ed_Paul-R.Smith_2011.pdf
  • 4 Marketing communications : Integrating online and offline, customer engagement and digital technologies / Paul R. Smith, Ze Zook . - 7th ed. - London : Kogan Page Limited, 2020 . - 673p. ; 21cm
  • Thông tin xếp giá: SDH/LT 04364
  • Chỉ số phân loại DDC: 658.8
  • File đính kèm http://192.168.9.110/edata/EBOOKS/EBOOK/Marketing-communications_Integrating-online-and-offline,-customer-engagement-and-digital-technologies_7ed_Paul-R.Smith_2020.pdf
  • 5 Marketing communications : Touchpoints, sharing and disruption / Chris Fill, Sarah Turnbull . - 8th ed. - Harlow, England : Pearson, 2019 . - xli, 775p. : color illustrations ; 27cm
  • Thông tin xếp giá: SDH/LT 04188
  • Chỉ số phân loại DDC: 658.8/02 23
  • 6 Marketing communications in emerging economies. Vol. 1, Foundational and contemporary issues / Edited by Thomas Anning-Dorson [and five others] . - Cham : Palgrave Macmillan, an imprint of Springer Nature Switzerland AG, 2021 . - xxii, 301p. : illustrations ; 22cm
  • Chỉ số phân loại DDC: 658.802 23
  • File đính kèm http://192.168.9.110/edata/EBOOKS/EBOOK/Marketing-communications-in-emerging-economies_Vol.1_Robert-E.Hinson_2021.pdf
  • 7 Marketing communications management : Concepts and theories, cases and practices / Paul Copley . - Amsterdam, London : Elsevier Butterworth-Heinemann, 2004 . - xiv, 441p. : illustrations ; 28cm
  • Thông tin xếp giá: SDH/LT 04160, SDH/LT 04181
  • Chỉ số phân loại DDC: 658.802 21
  • File đính kèm http://192.168.9.110/edata/EBOOKS/DA-SO-HOA/Engbook/Marketing-communications-management_Paul-Copley_2004.pdf
  • 1
    Tìm thấy 7 biểu ghi Tiếp tục tìm kiếm :